Mallorca, Gran Canaria și Tenerife, păzea că vin.

Datorită domeniul în care profesez, ca pictor, sunt cunoscută în întreaga lume. Odată cu faima și avantajul financiar, intervin și unele obstacole. Impedimentul că nu pot călători fără să nu fiu recunoscută, astfel limita intimități mele și a familiei, lipsește cu desăvârșire. Cu recomandările oferite de la cea mai bună prietenă asupra unui site de călătorii, am intrat pe site-ul vacanțe Christian Tour Tot ce-mi doream era să merg împreună cu familia undeva la Mare sau Ocean, într-un loc cât mai retras, dar și frumos. Durata sejurului să fie de circa 7 zile, plaje, apă, soare și activități cât mai multe. Uitându-mă pe locațiile oferite, Grecia, Turcia Egipt și Spania, mi-a fost greu să aleg, într-un final am ales Spania. Aici m-am confruntat cu alegerea între Gran Canaria, Mallorca și Tenerife.

Mallorca

Gran Canaria și Tenerife

Din oferta propusă, am ales destinația Spania, Tenerife.

M-am hotărât asupra Charter avion de la 639 € /pers cu sejur de 7 zile. Am ales Hotel Gala, la prețul de 742, 50€, transport cu avionul din București, 1×Standard, Half board. Prețul final include cazare 7 zile, masă inclusă, biletul de avion, taxa aeroport, transport aeroport-hotel-aeroport, asistență turistica locală. Hotelul este situat în Playa de las Americas și fiecare cameră are vedere către Oceanul Atlantic și Insula Gomera. Odată ajunși acolo și incheiate toate formațiunile de înregistrare la ghișeu, ne-am îndreptat către camerele noastre. Camera de hotel este spațioasă, luminoasă, confortabilă, dotată cu toate utilitățile necesare; aer condiționat, baie privată cu cadă și duș, uscător de păr, calculator conectat la internet, TV, birou, mini-bar și seif contra cost, etc. Întrucât în prima zi am luat-o într-un ritm mai lent, ne-am bucurat de mesele în stil bufet, relaxare corporală cu un tratament de hidroterapie, masaj, cadă cu hidromasaj și pe seară am mers în zona de fitness, bineînțeles că nu putea lipsi barul de lângă piscină, un cocktail-bar și o bine meritată relaxare pe terasa Chil-Out a hotelului.

Hotelul dispune și de următoarele dotări și servicii – terasă, grădină, spa, centru wellness, solar, saună, business centre, sălii de conferință, magazine, saloane de înfrumusețare, închirieri auto, piscină exterioară, babysitting, camere familii, etc.

In cursul săptămânii activitățile au fost diverse și atractive. Playa de las Americas este cunoscută pentru distracții, cluburi de noapte, baruri cabaret, muzică live, dansuri de stradă, plajele cu nisip auriu, ape calde și calme, pe apă avem; Ski-jet, croazieră cu barca pentru a vedea delfinii și balenele, excursii pe o corabie de pirați, windsurfing, scuba diving și o excursie pe fundul oceanului pe un submarin. Această stațiune este cunoscută datorită faptului că este plină de viață, atracția favorită a tinerilor și nu numai. Pentru a satisface toate dorințele familiei, a copiilor cât și a noastră am vizitat, Parcul Siam – Costa Adeje, 1 km din centru.

Am vizitat Las Aguilas Jungle Park/ Eagle Park – Aruna, la 3 km din centru, și atracțiile cele mai entuziasmante au fost, Peter Pan Pirate Cruise – Los Cristianos, la 2,1 km din centru, Piramidele de Arona – Arona, 1 km din centru. Nu putea lipsi o partidă de Golf del Sur – San Miguel de Abona, la 12,2 km din centru.

Vacanța a fost asa cum mi-am dorit, ba chiar mai mult decât m-am așteptat.